นโยบายการจัดการความรู้ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ 1.ให้ใช้เครื่องมือการจัดการความรู้ผลักดัน คุณภาพคน และกระบวนทำงาน 2.ส่งเสริมการแลกเปลี่ยนประสบการณ์การทำงาน จากหน้างาน 3.ส่งเสริมให้มีเวทีเรียนรู้ร่วมกัน

naruemon.so
Ico64
ความเคลื่อนไหวล่าสุด
Ico24 21
Ico24 14
เครือข่าย
สมาชิก · ติดตาม: 0 · ผู้ติดตาม: 2

อ่าน: 1195
ความเห็น: 0

ขอเชิญผู้สนใจร่วมงาน "The 2011 International Conference on Marketing Studies (ICMS2011)"

ขอเชิญผู้สนใจร่วมงาน "The 2011 International Conference on Marketing Studies (ICMS2011)"

The 2011 International Conference on Marketing Studies (ICMS2011) will be held on September 09-11, 2011, in Kuala Lumpur, Malaysia. This conference provides a forum for researchers and practitioners to exchange research results and share development experiences on marketing research.

The upcoming ICMS2011 conference covers, but not limited to the following areas: Business?to?Business Marketing, Consumer Behavior, Customer Relationship Management, Internet and Interactive Marketing, Entrepreneurship and Small Business Marketing, Marketing Education, Global Marketing, Marketing Research Methods, Marketing Strategy, Product and Branding Strategies, Sports Marketing, Relationship Marketing, Retailing, Advertising, Retailing and Sales Management, Services Marketing, Advertising, Social Marketing, and Supply Chain Management.

Only original and unpublished paper will be considered. The accepted papers will be collected into the conference proceedings in CD-ROM. All accepted articles in conference would be published in one of the following journals.

All accepted articles in conference would be published in one of the following journals.

หมวดหมู่บันทึก: ประชาสัมพันธ์
คำสำคัญ (keywords): กิจกรรม  ปชส.มอ.
สัญญาอนุญาต: สงวนสิทธิ์ทุกประการ Copyright
สร้าง: 02 กุมภาพันธ์ 2554 21:52 แก้ไข: 02 กุมภาพันธ์ 2554 21:52 [ แจ้งไม่เหมาะสม ]
ดอกไม้
สมาชิกที่ให้กำลังใจ
 
Facebook
Twitter
Google

บันทึกอื่นๆ

ความเห็น

ไม่มีความเห็น

ร่วมแสดงความเห็นในหน้านี้

ชื่อ:
อีเมล:
IP แอดเดรส: 35.172.233.2
ข้อความ:  
เรียกเครื่องมือจัดการข้อความ
   
ยกเลิก หรือ